
Apple vo svojich predajniach zarobí 17-krát viac ako ktorákoľvek bežná predajňa
Analytická spoločnosť Asymco v spolupráci s firmou RetailSails pred niekoľkými dňami zverejnili výsledky zaujímavého prieskumu. Podľa výsledkov tohto prieskumu má firma Apple vo svojich kamenných predajniach 17-násobne vyššie tržby na štvorcovú stopu, ako ktorákoľvek priemerná predajňa, ktorá v USA na rovnakom priestore získa tržbu vo výške približne 300 $. Na druhom mieste sa v prieskume umiestnila spoločnosť Tiffany & Co (zaoberá sa predajom šperkov), ktorej tržby nedosahujú ani polovicu tržieb kalifornského výrobcu iPhonov.
Apple sa podľa spomínaného prieskumu môže tiež pochváliť najrýchlejšie rastúcimi tržbami v oblasti maloobchodného predaja. V rebríčku sa nachádzajú iba dve ďalšie technologické spoločnosti – Best Buy a GameStop, ktoré však v poslednom období zaznamenali skôr pokles svojich tržieb. Kým spoločnosť Best Buy na tento rok ohlásila zatvorenie približne 50-tich svojich prevádzok, Apple bude naopak v tomto roku celosvetovo posilňovať sieť svojich značkových predajní.








