Chceš byť súčasťou blogu MacWeb.sk?

Napíš akýkoľvek článok (novinku, bleskovku, návod, review, recenziu) a pošli ho na info@macweb.sk!

Počas piatkovej olympijskej slávnostnej ceremónie predstavila spoločnosť Apple trojicu nových televíznych reklám, zameriavajúcich sa na poradenskú službu Genius. V každej značkovej predajni Apple sa nachádza tzv. Genius Bar – pult, pri ktorom sa zákazník môže špeciálne vyškoleného pracovníka opýtať na akýkoľvek problém či informáciu, ktorá sa týka služieb a produktov firmy Apple. V spomínaných reklamných šotoch vystupuje práve pracovník služby Genius, ktorý postupne v rôznych situáciach reaguje na požiadavky používateľov.

V prvom krátkom videu s názvom „Mayday“, radí Genius zamestnanec spolucestujúcemu v lietadle, ako jednoducho a rýchlo si môže pomocou aplikácie iMovie vytvoriť vlastné domáce video. Celú „operáciu“ totiž musí stihnúť v priebehu niekoľkých minút, kým sa jeho stolík automaticky vráti do zvislej polohy.

Druhý spot, „Basically“ sa odohráva pred stánkom s rýchlym občerstvením. Rovnako ako v prvom prípade musí chlapík od „Genius pultu“ neznámemu, ktorí si (ako sám vraví) práve kúpil „v podstate“ Mac počítač vysvetliť, prečo sú počítače Mac v zásade lepšie ako čokoľvek iné. Poradca poukazuje na viacero užitočných aplikácií ako iPhoto, Garageband či iMovie, ktoré si (narozdiel od neho), Apple zákazník kupuje spolu s počítačom Mac.

„Labor Day“ je názov posledného z videí. V hlavnej úlohe sa opäť predstaví pracovník Apple, ktorý nadšenému „skoro“ otcovi o 4:00 ráno vysvetľuje, aké možnosti mu ponúka aplikácia iPhoto pri tvorbe pamätných pohľadníc a foto albumov.

Viacerí zahraniční blogeri sa vyjadrujú k obsahu a celkovej výpovednej hodnote relatívne rozpačito. Rovnako pôsobí trojica spotov aj na mňa – reklamná agentúra tentokrát neodviedla svoju prácu k dokonalosti, čoho výsledkom sú chabé pokusy o akýsi komediálny rozmer všetkých videí. Pri spoločnosti Apple som zvyknutý na legendárne reklamy ako „Get a Mac„, „1984“ alebo „Think Different„. Aký je váš názor?

Tagged with →  
Share →