Informácia o pripravovaných novinkách v iOS aplikácii sa objavila na vývojárskom blogu sociálnej siete Facebook. Novinky sa budú týkať tvorby ale aj samotného prezerania reklamy v aplikácii Facebook na zariadeniach so systémom iOS 6. V tejto súvislosti je určite najvýznamnejšou novou funkciou možnosť, nakupovať iOS aplikácie prostredníctvom reklamného odkazu bez toho, aby bol používateľ presmerovaný do App Storu. Kúpa prebehne prostredníctvom dialógového okna, ktoré sa objaví priamo v aplikácii Facebook.
Reklamy v dnešných mobilných aplikáciách používateľov nasmerujú priamo do obchodu App Store alebo Google Play. Používatelia systému iOS 6 budú môcť odteraz inštalovať aplikácie bez toho, aby museli opustiť prostredie Facebooku. Ak kliknú na reklamný odkaz, dialógové okno App Store sa objaví priamo v aplikácii Facebook. Po inštalácii aplikácie, budú pokračovať tam, kde prestali.
Ďalšie novinky pre Facebook inzerentov sa týkajú napríklad možnosti úpravy reklamného oznamu priamo vo webovom prostredí sociálnej siete, dostupný bude aj takzvaný Power Editor, pre hromadnú úpravu reklám, reklamy budú mať vlastné API. Inzerent bude mať k dispozícii demografické štatistiky potenciálnych zákazníkov – vek, pohlavie, krajina pôvodu a podobne.