Štúdiu už tradične vypracovala spoločnosť RetailSails, ktorá každoročne okrem iného analyzuje aj výšku príjmov na jednotkovú plochu kamenných predajní na území Spojených štátov. Tento rok ide o druhý prieskum a značkové obchody Apple opäť valcujú všetky ostatné obchodné reťazce.
Predajne Apple Stores generujú v tomto roku viac ako dvojnásobne tržby (6 050 $) na jednotku plochy, ako obchody americkej spoločnoti Tiffany & Co (3 017 $) zaoberajúcej sa predajom šperkov, ktoré sa umiestnili na druhej priečke. Apple v súčasnej dobe disponuje celkovo 390 kamennými obchodmi po celom svete a vo štvrtom fiškálnom (treťom kalendárnom) kvartáli priniesli jablčnej spoločnosti príjmy vo výške 4,2 miliárd amerických dolárov. Firma Apple sa aj napriek týmto významným úspechom nedávno rozhodla prepustiť šéfa maloobchodného predaja Johna Browetta.
Spoločnosť | |||
---|---|---|---|
Apple Stores | |||
Tiffany & Co | |||
lululemon athletica | |||
Coach | |||
Michael Kors | |||
Select Comfort | |||
True Religion | |||
Vera Bradley | |||
Birks & Mayors | |||
Fairway Market |